Friday, January 05, 2007

lebih mencabar..


Aku dapat merasakan tahun 2007 ini penting dalam business aku. Sejak NSTP diambil alih oleh pengurusan baru..kedudukan syarikat aku dalam NSTP agak mencabar juga. Aku mesti memenangi hati pengurusan baru dengan kualiti kerja yang lebih baik. Sebelum ini aku mempunyai hubungan baik dengan top management di KL tetapi sekarang mereka semua telah tiada.

Hari ini boss NST di JB..bagi aku satu bad news..KL reluctant nak bayar claims aku tahun lepas sebab lambat hantar invoice..hampir 40k duit aku sangkut disitu...banyak tuuu... Aku tengah fikir apa nak buat tapi aku tak mahu gaduh. Aku nak berniaga lama. Tapi kalau diaorang decide tak mahu bayar juga..aku mungkin kena terima hakikat itu..sebab aku pun salah jugak..lambat hantar bills.

So mission..tahun ini..better quality artwork..nak convincekan orang KL yang aku adalah yang terbaik. antara yang terbaik. MALAYSIA BOLEH!!! boleh apa ye?

4 comments:

HLiza said...

Banyak tu 40K..takkan tak boleh bawak berunding.

Harajuku PearL said...

Betul kat Liza tu...duit jugak tu...Anyways, harap anda dapat mengharungi cabaran 2007..
Btw, rounding rounding, termasuklah blog Multireka ni...Ni pun sebab busybody dari blog Hliza lah ni...hahaha..

Pearl@Home

Anonymous said...

mmm nak tanya naper, suka lukis gambar lelaki rambut tercacak?

oldrockers said...

liza..tgh negotiate ni...

pato & pearl..anda berdua dialu-alukan utk singgah berehat disini selepas penat merayau..

ayu..rambut tercacak tu mengimbau semula zaman kanak-kanak..rambut macam tu masa tu