Thursday, December 21, 2006

yahooo..pegi KL


Esok..gua nak bawa famili gua jalan-jalan kat KL. Sempena hari krismas ni dapatlah cabut sekejap dari kerja-kerja. Client cakap jangan jalan jauh-jauh..nanti senang nak cari..boleh belah dengan diaorang. Tak tahu nak pergi mana lagi..KLCC..aquaria & petrosains kot..dah pergi tapi nak pergi lagi, anak aku nak tengok teater alibaba kat istana budaya..isteri aku sure nak shopping kat KLCC & Mid Valley.

Sebentar tadi emak aku kat ipoh telefon..dia risaukan pasal banjir kat johor. Dia risau tentang aku dan abang aku kat sini. Mungkin aku jengok emak aku sekejap kat ipoh..bagi dia senang hati sikit..tengok abah aku sekali.

Kerja-kerja aku pikul sekali..nanti boleh buat kat mana-mana..kerja memang tak habis-habis tapi nak kena enjoy jugak sekali sekala..balik dari percutian ini..yang pasti..AKU AKAN POKAI..YAHOOOOOO.. JANJI HEPPIIIII...DUIT BANYAK MANA PUN TAKKAN CUKUP!!!!

1 comment:

HLiza said...

Bestnye, lama tak gi KLCC sebablast time pegi penuh 'imigran'. Happy shopping..dan kalau mai Ipoh singgah2lah.. Kami mungkin di sini saja.