Wednesday, December 27, 2006

cuti dah habis..duit pun dah nak habis..


1. macam filem ET..temu jari
2. 3 dara pingitan tolak kereta...tak jalan-jalan pun


1. "mama ada duit nak bayar ni"...."takpe nanti mama minta duit abah"
2. pakcik tu termenung, duit dia orang sebelah minta..makcik tu happy aje..


1. orang lain makan..aku kena jaga anak saudara
2. "nabilah nak 2 pinggan nasi lagi"


1. posing sebelum jalan-jalan
2. posing selepas jalan-jalan, penat


1. bestnya..pegang anak ikan jerung
2. besornye gigi makcik tu..macam jaws


ambik rambutan opah


lepak kat rumah tok

dah 3 hari aku mula kerja semula...akhir-akhir tahun ni kerja agak kurang, company banyak pokai..bayar bonus, krismas, company dinner, nak gong xi fa cai dan macam-macam lagi..so tak banyak company invest untuk advertisement..aku dapat jugak relax sikit.

Sepanjang cuti krismas tempoh hari..tak banyak benda yang dapat dibuat..aku balik ipoh sekejap tengok emak & abah..isteri aku sempat jenguk adik dia di jelapang. lepas tu balik semula ke KL, ziarah kakak aku lepas operation kat ampang puteri..kesian dia, jumpa adik-adik aku..donate apa yang patut.

Sempat pergi aquaria..beramai-ramai dengan adik-beradik isteri aku, okey jugak sebab nabilah happy. Sebelah malam pergi tengok teater alibaba di istana budaya, best jugak teater tersebut..kelakar.

Sekarang ni aku tengah kira duit-duit syiling aku yang tinggal..untuk pakai raya haji..aku ingat buat nasi goreng kampung aje raya ni, beras banyak lagi tu, duit aku dah habis..apa ada hal..yang penting happyyyy!!!alhamdullilah..nanti ada duit enjoy lagiii..

3 comments:

HLiza said...

Lawaknye raya dgn nasi goreng kampung..! Kami makan burger goreng sendiri kot..takde mood raya pun. Bestnye jalan2 KL..

Anonymous said...

kita senasibbbbbbb

oldrockers said...

liza..burger kira okeyle tu

ayu..hujung bulan lu dpt gaji..wa kena kais kat mana-mana