Thursday, November 16, 2006

keluarga ku


Ini adalah hasil lukisan anak aku semalam, aku nampak dia lukis malam tadi..lepas siap lukisan tu dia datang kat aku & cakap "abah masukkan lukisan ni dalam blog abah"..ok...jawab aku.

Nabilah ada minat melukis & menulis..tapi dia lebih banyak habiskan masa menulis..aku tengok dia mesti bawa satu buku untuk menulis ke mana-mana..asyik nak beli buku tulis aje..tapi dia ada juga minat untuk melukis..lukisan dia masih tak berapa cun sebab semasa aku berumur 10 tahun mcm dia..aku dah boleh melukis dengan baik..aku masih ingat kawan-kawan aku selalu datang rumah minta aku lukiskan sesuatu untuk mereka..aksi kung fu paling favorit!

Nabilah ada minat minat nak jadi graphic artist macam abah dia..tapi bila dia tengok abah dia asyik tak tidur aje..berpikir banyak kali jugak dia...apa-apa pun aku biarkan dia buat apa yang dia hendak..tapi aku berharap dia buat sesuatu yang kreatif & berguna..bila dia tingkatan satu nanti mungkin aku ajar dia art & design.

9 comments:

HLiza said...

Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi...terer dia lukis..macam abah dia. Kita org yg dah kertu ni pun terkial-kial nak lukis gambar camtu. So far, famili belah sini yg terer lukis cuma angah. Yg lain mmg tak minat langsung..kami berkarya dlm penulisan. Seni jugak.
Syabas Nabila!

Anonymous said...

abah thanks.. ajar ilah macam mana buat blog....

Anonymous said...

abah thanks.. ajar ilah macam mana buat blog....

Anonymous said...

abah thanks.. ajar ilah macam mana buat blog....

Anonymous said...

abah thanks.. ajar ilah macam mana buat blog....

Anonymous said...

abah thanks.. ajar ilah macam mana buat blog....

Anonymous said...

abah thanks.. ajar ilah macam mana buat blog....

abe jol said...

wooo..betul betul punya minta..bro..lu ajar la dia cemana nak buat blogg

oldrockers said...

dah ajar dah!