Thursday, February 01, 2007

bila isteri aku ketawa...


abah kalau tidur bawah tangga ni pun..okey jugak mama


sesuai buat opis abah ni..dah ada tempat duduk ni!!


tukar lantai lain..boleh tak abah?


TV nak besor ni..boleh tak abah?


buat dapur atas siling..boleh tak abah?


corner ni nabilah punye tau..

Hujung minggu lepas aku sekeluarga pegi tengok rumah aku yang tak siap lagi..rumah tu bulan september baru boleh masuk. Orang rumah aku dah plan macam-macam benda untuk pokaikan poket suaminya ini. Aku anggukkan aje.

Aku tak kisah apa apa pun, ada wang semua bisa di atur, kalau pokai apa benda yang boleh dibuat?..aku tak kisah benda lain..janji office aku ada unsur-unsur luarbiasa & simbolik..itu cukup untuk aku. Design dapur, kabinet, furniture itu terserah kat dia..lain-lain pun terserah kat dia...aku aje yang terpaksa serah duit kat dia!!

Takpe..asalkan isteri aku happy dan ketawa..

Bila isteri aku ketawa semua resahku hilang!!

7 comments:

HLiza said...

Syoknya masuk rumah baru! Tahun ni beraya kat mahligai barulah ye.. (Cakap dgn kak Iza..mintak aje apa2 nak..Liza sokong!)

oldrockers said...

raya nanti datang rumah..bawak ramai-ramai lagi best!!

tak tentu sempat masuk rumah atau tak raya ni..kakak awak tu nak renovate macam-macam!!

Harajuku PearL said...

wow..bestnya rumah baru...rumah rumah kat malaysia ni besau besau...kesian kat itik itik diSGP yang mampu tinggal kat sarang burung aje...- dahde bumbung dah cukup bagus kan..syukur ajelah..

Pato & Pearl

Harajuku PearL said...

btw ala ala design apa Madam kat rumah tu nak buat..hehhe

Pearl

Anonymous said...

bertuah akak..dpt husband mcm abang adan..

HLiza said...

Boleh kot mintak design2 yg mengancam dari Pearl..

oldrockers said...

pearl & pato..rumah lu orang berdua mengancam gila..

pearl..tak tahu le design apa...contemporary kot, you design rumah ke pearl?!

ayu..abg adan yang bertuah dpt kak iza