Monday, September 25, 2006

Orang rumah tersenyum....

tersenyum lebar selepas berjaya merampas keretapi arang di muzium

Orang rumah aku..senyum kemudian ketawa..bila adik-adiknya dah kenal siapa aku & baca blog aku..semasa aku mula create blog ini..aku bilang kat dia..aku nak grafikkan foto-foto dlm blog ini..supaya kalau kebetulan adik-adiknya singgah nanti..tidakle mereka tahu ini blog abang ipar mereka..kalau nak komen apa-apa tidak le segan nanti...
tapi adiknya kat ipoh tu, boleh cam pulak senyum lebar kakaknya itu dalam foto yang aku modified tu...CSI kot dia tu..pecah tembelang gua!!

Kepada adik-adik ipar aku..selamat datang ke blog abang ipar korang yang kurang infomasi ni...to abe zul (ami)..sori tak kenalkan diri..saje nak berbalas komen macam seorang kawan..nanti kalau jumpa, gua belanja lu makan..

Orang rumah aku masih lagi tersenyum ...

4 comments:

HLiza said...

I'm supposed to be the female McGyver okay!

oldrockers said...

okay..no argument Mdm McG..your big sister one smart lady so its run in the family i guess..

oldrockers said...
This comment has been removed by a blog administrator.
abe jol said...

hehehehe....lets the talk continue as before..mmm..good to know my bro is a successful bizman now..and maybe i can say from the talk i can smell some similarity in us..so my bro can talk about arts..thats good ..and a rocker also..double good..