Friday, September 01, 2006

black merdeka day..


accident..on merdeka night...i took my wife, daughter & SIL..pergi jalan-jalan cari makan..hujan turun agak lebat malam tu..so i drive slowly and very very carefully..entah macam mana..just my luck, i guess..tengah syok memandu..tiba-tiba sebuah bas kilang sudah sodok pintu kereta aku..dummm..rabak pintu kereta aku...so next morning..on merdeka day..dok kat workshop welding kereta...dah repaired and touch up tapi still need a new paint job..so tommorow nak bawa pi kedai cat..spray kereta..anyway takpa..my family ok..kereta tak ok..takde hal....
RM1000 melayang cat kereta...tapi aku masih boleh senyum, anak bini aku okey

2 comments:

abe jol said...

ok bro..baru aku tau xde orang baca blogg kau ni...anyway citer kau memang bagus..aku ada gak fikir nak all out bisnes..tapi banyak nasihat kata jgn sekarang..iklim x bagus..apa pun respek sama lu bro..(ko eksiden macam iklan tv tu ke)

oldrockers said...

kau orang pertama masuk dalam blog aku ni...ruang ini aku gunakan untuk menceritakan peristiwa hidup aku pada aku sendiri...tapi sesiapa pun boleh share...tq for visiting..bisnes ok..boleh hidup!!

semoga satu hari nanti..kau juga turut berniaga...