Tuesday, July 31, 2007

Konvo


tolong pegang ijazah orang aje..

Isteri aku...belajar sampai dinihari untuk mengejar cita-citanya..dia tak perlu buat semua ini..dia ada pekerjaan yang baik dan kalau dia duduk diam-diam pun tak jadi masalah..tetapi dia mempunyai semangat yang kuat dan kalau dia nak capai sesuatu, dia pastikan ia berjaya. Aku kenal isteri aku..tak pernah give up!!

Pada 28hb Julai 2007, semua susah payahnya membuahkan hasil..dia dapat ijazah yang dikejarkannya..dan anak aku nabilah melihat dengan rasa gembira emaknya mengambil ijazah tersebut..bukan semua anak dapat tengok emak bapak diaorang ambil ijazah. Isteri aku jauh lebih bijaksana dari aku..itu aku akui & aku berharap nabilah berbangga dengan emaknya sebagaimana aku berbangga...

Mungkin 3-4 tahun lagi..mungkin ada konvo lagi untuk isteri aku..sebab dia nak sambung master pulak!!

2 comments:

HLiza said...

Yaaayyy...tahniah! Tahniah! That's my sister..

panjang langkah said...

cayalahh...thats mean a lot to me also..ini menguatkan teori orang Jawa kuat semangat..

tahniah kak filzah and family...jom buat master..