Thursday, November 08, 2007

aku perlu holiday..



spending the whole day..well almost..mengadap komputer aku..plenty need to be done..banyak kerja yang dihantar melalui email, kalau aku buat dunno aje email aku..sure hari ini aku akan lebih gembira. Aku tahu kalau aku check email aku sure ada kerja yang dihantar oleh client aku.

Nabilah tak happy sebab tak jalan-jalan mana-mana, mama dia tak happy sebab tak dapat pergi tengok rumah baru. Aku tak happy jugak tapi apa pilihan yang aku ada, kalau aku tak siapkan sekarang..nanti weekend nak kena buat jugak!!

aku mengidam untuk pergi holiday..next payment aku dapat (sekarang tengah pokai) aku nak pergi holiday..tidur semalam kat mana-mana hotel pun jadilah..dapat holiday dekat-dekat pun jadilah..kepala tengah pening.

hopefully next week dapat payment.

hantu kerja kat belakang aku tu bila nak belah!!

7 comments:

comel said...

Abah tengok-tengoklah blog baru ilah.

comel said...

Ilah tau bila hantu dekat belakang abah akan lari,masa kerja abah dah habis,alah tak kesahlah pergi jalan ke tidak sebab ilah dah ada blog baru boleh buat cerita banyak...

comel said...

Bila nak buat cerita baru?

HLiza said...

Hantu tu bawak rejeki..nak buat camne..

Anonymous said...

lukis gambar ayu satu, pastu email, bleh? permintaan ni..sukalah tgok lukisan abg adan. tp bt bila freelah ye.just a request..

oldrockers said...
This comment has been removed by the author.
oldrockers said...

betultu liza..

ayu..abg adan tak pandai lukis potret, semua drawing based on imagination aje..tak pernah lukis gambar real, nanti drawing tak jadi..kecil hati pulak..