Wednesday, June 27, 2007

macam mana nak tidor ni



jam dah pukul 2 suku pagi lebih sikit, aku baru settle buat kerja-kerja aku..masalahnya sekarang ialah aku baru aje pekena satu tin red bull..jadi bijik mata ni dah terbeliak tak boleh tidur..ingat nak tengok TV..tapi takde yang interesting.

Besok pagi-pagi buta aku nak pegi income tax..ahh tension takleh tidur tapi nasib baik aku baru beli kaset SEARCH tadi..lagu-lagu lama diaorang..syok jugak layan kepala. Aku masih ada 2, 3 kerja lagi tapi deadline lama lagi..biarla dulu, buat kerja last-last minute ni lagi thrill..kelam kabut semacam tapi quality still maintain..nanti client merajuk!!

Ok gua nak pegi try test tengok..pejam mata sekali lagi..kalau boleh..gua tidurleee..zzzzzzzzzzzzz

3 comments:

2nd head prefect said...

tips untuk mudah tido.-minum air yang bersusu.
-kira no telepon dalam yellow pages pun ok gak..

awat la yang pi minum red bull tu sebelum tido.
-the best tips is zikir before tido.

HLiza said...

Kah kah kah...

panjang langkah said...

laa..napa tak minum tongkat ali...