Wednesday, October 21, 2009

meraban


main event open house...makan sampai kenyang


staff nstp....target tak hit lagi..enjoy gila-gila


boss nstp yang pegang mikropon tu..tgh syok karaoke

semalam NSTP buat open house raya, bulan syawal dah habis..tapi masih raya lagi. ramai client-client nstp yang datang sampai tak cukup meja, aku tak pakai baju melayu seperti yang disarankan oleh NSTP kat aku..aku cakap aku tak mahu datang, tapi boss NSTP insist jugak..so aku datang ikut dress code aku sendiri tapi takle selekeh sangat.

open house ni..hanya best apabila semua tetamu dah balik..yang tinggal hanya staff NSTP aje, baru semua boleh enjoy..berkaraoke macam orang tak sedar diri. aku tengok aje, takut nak nyanyi.

pagi ni semua komplen makanan tak cukup..so pagi-pagi boss NSTP belanja semua orang breakfast.

aku dengar ura-ura NSTP nak offer aku sebagai permanent staff, boss design studio KL sound kat aku malam tadi, tapi aku angguk aje tanpa beri jawapan apa-apa. aku mungkin hilang separuh daripada income aku sekarang kalau aku join NSTP tapi benefit kow-kow punya..mungkin selepas Media Prima takeover selesai nanti aku akan tahu hala tuju karier aku.

1 comment:

HLiza said...

Bestnye..