Sunday, May 10, 2009

ROCKKKK.....JANGAN TAK ROCK!!!





Malam minggu terhebat tahun 2009 untuk aku…pergi tengok konsert SEARCH.
Mungkin ini konsert rock yang terakhir aku tengok dalam hidup aku dan mungkin ini juga concert tour SEARCH yang terakhir..dah semput Amy nyanyi lebih 15 lagu LIVE tanpa henti.

Setiap lagu yang disampaikan..seolah olah membawa aku kembali semula 20 tahun ke belakang. Lagu Isi dan kulit dah berusia lebih 20 tahun!!! Ramai jugak yang aku tengok datang dukung anak kecil, mungkin anak mungkin cucu…janji ROCK!!! Ada jugak warga emas yang berseluar londeh..janji ROCK!! Ada yang bawak bini tapi bila SEARCH start nyanyi..lepas tangan bini..dia terkinja-kinja bini duduk diam-diam...janji ROCK!!

SEARCH..GREATEST ROCK BAND IN MALAYSIA.

Aku balik rumah sambil tersengih sorang-sorang….hilang semua sakit pinggang..sakit tengkuk..semua tension mension.

Esok pagi semua sakit-sakit & tension aku akan datang semula…tapi kalau ada Konsert SEARCH lagi..semua sakit sakit ni hilang sendiri!!!

5 comments:

Anonymous said...

ishhh, tak ajak orang pun. abg adan mesti tak ajak kak izah n nabila ni, kan,....hmm perasan bujang le tu..hheeheh.

Mr feckry said...

yeah!!!rock never die!!

HLiza said...

Yg terhinjut-hinjut sorang..bini sebelah dok diam tu abang ke? Kih kih kih..boleh bayangkan betapa buruknyelah hai.

Wa kempunan nak tengok konsert Black Dog Bone di Hari Ibulah..takde sapa yg offer nak belanja pun.

oldrockers said...

kak izah tak ikut...dok rumah ngan nabilah tengok Akademi Fantasia....

gua rock dengan geng-geng gua yang tua tapi perasan muda..semua komplen sakit lutut..kwangkwangkwang

YESSSS...ROCK WILL NEVER DIE!!!

en_me said...

sonoknyerr..